2019-01-09
Сьогодні відбулося засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Захист дітей від шкідливої інформації». Недаремно ми зібралися у інформаційному центрі школи – бібліотеці. Тут нас ознайомили із читацькими інтересами учнів. Бібліотекар Марина Андріївна повідомила, що найактивнішими читачами є учні початкової ланки та старших класів. Забезпечити повністю потреби дітей середнього віку на сьогоднішній день проблематично через нестачу у бібліотеці відповідних книг художньої літератури. Мої колеги за допомогою вправ та прийомів критичного мислення («Групове інтерв’ю», «Хмара тегів», «Фішбоун», «Брейнсторм») знаходили способи формування в учнів навичок відокремлювати правдиву інформацію від фейкової, факти від стереотипів, адже інформація відіграє важливу роль у формуванні не лише інтелекту чи обізнаності, а й моральних та патріотичних рис людини. Учитель інформатики Ірина Вікторівна ознайомила з результатами проекту «Інтернет та ми», який проводився у І семестрі. Неочікуваним (хоча і передбаченим) було те, що близько половини учнів різного віку багато вільного часу проводять у Інтернеті або навіть не уявляють життя без нього. Класні керівники відзначили, що дуже важливо націлити дітей на можливість не лише розважатися у соціальних мережах, а використовувати інформацію для освітніх потреб, показати їм, що живе спілкування не можна замінити віртуальним. У підсумку були складені рекомендації для батьків «Як захистити дитину у інформаційному потоці цифрового середовища», які будуть розміщені на інформаційному стенді у школі. Дякую колегам за співпрацю!
Невар О.С., ЗВР
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |